POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Când folosiți acest website, ne încredințați informațiile dvs.

Scopul acestei politici este să vă explice ce date culegem, de ce le culegem și ce facem cu ele.

Comunitatea ONedu România se obligă să respecte confidenţialitatea identităţii oricărui utilizator – persoană fizică, care accesează onedu.ro. În măsura în care utilizatorilor li se va solicita furnizarea oricărei informaţii privind datele proprii cu caracter personal, aceștia o face vor în mod voluntar, prin acceptarea termenilor şi condiţiilor disponibile pe prezenta platformă.

ANGAJAMENTUL NOSTRU FAȚĂ DE CONFIDENȚIALITATE

Comunitatea ONedu România aduce la cunoştinţă fiecărui utilizator – persoana fizică – că datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 și al Regulamentului (UE) 2016/679 – GDPR și că beneficiază de următoarele drepturi:

  • depunem eforturi pentru a proteja website-ul, serviciile şi utilizatorii noştri împotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate a informaţiilor pe care le deţinem;
  • nu vom divulga/vinde niciodată unor terți neautorizați informații confidențiale și ne vom asigura prin mijloacele care ne stau la dispoziție că aceste informații sunt în siguranță;
  • ori de câte ori se vor colecta date cu caracter personal de către Comunitatea ONedu România, scopul colectării îl constituie informări care privesc proiectele organizației, ale colaboratorilor şi organizațiilor beneficiare ale proiectelor acesteia, efectuarea donațiilor online și offline și statistici cu privire la utilizarea site-urilor web organizației.

Comunitatea ONedu România va lua toate măsurile necesare protejării securităţii informaţiilor furnizate în mod voluntar de către utilizatori şi nu va comunica respectivele informaţii niciunei alte entităţi, persoană fizică sau juridică, cu excepţia organizaţiilor partenere pentru care utilizatorul donează sau face fundraising şi a situaţiilor în care dezvăluirea este permisă/impusă de către legislaţia aplicabilă.

Comunitatea ONedu România aduce la cunoştinţă fiecărui utilizator – persoana fizică, ale cărui date cu caracter personal sunt prelucrate, că, în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, beneficiază de următoarele drepturi:

  • dreptul de a fi informat;
  • dreptul de acces şi intervenţie asupra datelor cu caracter personal prelucrate de către Comunitatea ONedu România;
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale;
  • dreptul de a se adresa justiției.

Utilizatorii persoane fizice ale căror date cu caracter personal sunt colectate de către Comunitatea ONedu România au posibilitatea de a se opune, în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, prelucrării respectivelor date de către Comunitatea ONedu România. Suplimentar, utilizatorii persoane fizice menţionaţi mai sus, au posibilitatea de a se opune, în orice moment, în mod gratuit şi fără nicio justificare, că datele care îi vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele Comunității ONedu România sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unui terţ într-un asemenea scop. Pentru exercitarea drepturilor indicate în acest paragraf, persoanele vizate vor înainta o cerere scrisă sau în format electronic prin email către Comunitatea ONedu România în care vor arăta dreptul de care înţeleg să uzeze, motivul pentru care solicită exercitarea unui anumit drept şi acţiunea pe care o aşteaptă din partea Comunității ONedu România. Datele de contact pentru trimiterea cererii sunt disponibile la secțiunea de contact.

Aveţi dreptul de a solicita oricând ştergerea contului şi a tuturor datelor personale prin e-mail la adresa contact@onedu.ro.

INFORMAŢIILE PE CARE LE COLECTĂM

Colectăm informații pentru a oferi servicii mai bune tuturor utilizatorilor noștri.

Acest website colectează informații de la dumneavoastră prin următoarele modalități:

  • direct de la dumneavostră;
  • prin completarea de informații în formularele de pe website (formular de comentarii, de înregistrare etc.);
  • informații pe care le obținem automat prin utilizarea serviciilor noastre;
  • prin metode automate de detectare a dispozitivului sau conexiunii folosite în accesarea website-ului;
  • informații despre dispozitiv (aceste informații includ de exemplu adresa dvs. IP, tipul și versiunea browser-ului, tipurile și versiunile modulelor plug-in ale browser-ului, sistemul și platforma de operare);
  • informaţii de jurnal.

Când utilizați serviciile noastre, colectăm și stocăm automat anumite informații în jurnalele de pe server. Acestea includ:

  • detalii despre modul în care aţi utilizat serviciul nostru, cum ar fi interogările de căutare;
  • adresa IP;
  • informaţii despre evenimentele survenite pe dispozitiv, cum ar fi erorile, activitatea sistemului, setările hardware, tipul de browser, limba acestuia, data şi ora solicitării dvs. şi adresa URL de referinţă;
  • cookie-uri care pot identifica in mod unic browserul dvs. sau Contul dvs;
  • informaţii despre locaţie;
  • folosim diverse tehnologii pentru a stabili locația, inclusiv adresa IP, semnalul GPS transmis prin intermediul browserului sau alți senzori;
  • cookie-urile și tehnologiile similare;
  • noi și partenerii noștri folosim diverse tehnologii pentru a culege și a stoca informații când accesați un serviciu, iar aici pot fi incluse utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare pentru a vă identifica browserul sau dispozitivul.

CUM UTILIZĂM INFORMAŢIILE PE CARE LE COLECTĂM

Folosim informațiile pe care le culegem din toate serviciile noastre pentru a oferi, a administra, a proteja și a imbunătăți serviciile, pentru a dezvolta altele noi și pentru a proteja website-ul, administratorii și utilizatorii acesteia. De asemenea, folosim aceste informații pentru a vă oferi conținut personalizat, cum ar fi rezultate ale căutării și anunțuri mai relevante.

Atunci când legea o permite, este posibil să combinăm aceste informații pe care le primim din alte surse, inclusiv de la rețelele de socializare, cu informațiile pe care ni le furnizați dvs. și informațiile pe care le colectăm noi despre dvs., inclusiv informațiile de la modulele cookie. Putem folosi aceste informații și putem combina informațiile pentru a afla mai multe despre preferințele dvs. în calitate de client, pentru a vă imbuntăți experiența de utilizare pe Site-ul nostru web și pentru a vă furniza informații, conținut și oferte adaptate nevoilor dvs.

În completare cu situațiile de mai sus, e posibil să mai folosim informațiile dumneavoastră în următoarele situații:

  • să răspundem întrebărilor și cerințelor dumneavoastră;
  • pentru a procesa tranzacțiile legate de serviciile utilizate;
  • pentru a fi în conformitate cu cerințele legale pentru operarea serviciilor;
  • pentru a trimite anunțuri referitoare la situații tehnice care ar putea afecta/schimba serviciul oferit;
  • pentru a detecta, investiga și preveni activități, care ar putea contravine politicilor noastre sau care au un caracter ilicit.

Datele personale operate de către noi nu vor fi trimise altor părți în afara organizației noastre cu excepția situațiilor de mai jos:

  • cu consimţămantul dvs.;
  • vom distribui informaţii cu caracter personal către companii, organizaţii sau persoane din afara organizației noastre atunci când avem consimţămantul dvs. în acest sens;
  • pentru prestarea servicilor platformei.

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. unor furnizori sau parteneri pentru a putea să vă oferim serviciile pentru care ați optat. Acestea pot include următoarele categorii de destinatari:

– furnizorilor de servicii de plată/bancare (ex: procesatorul de plăți online);

Terții către care furnizăm datele dumneavoastră cu caracter personal își asumă întreagă responsabilitate pentru utilizarea acestora în conformitate cu reglementările legale in vigoare.

Din motive legale, în cazul în care considerăm cu bună credinţă că accesarea, utilizarea, păstrarea sau dezvăluirea informaţiilor respective sunt necesare în mod rezonabil pentru:

  • respectarea legii aplicabile, a reglementărilor, a unei proceduri legale sau solicitări guvernamentale executorii;
  • punerea in aplicare a Termenilor şi condiţiilor in vigoare, inclusiv investigarea posibilelor incălcări ale acestora;
  • detectarea, prevenirea sau combaterea in alt mod a fraudei, a problemelor de securitate sau de ordin tehnic.

SECURITATEA INFORMAŢIILOR

Depunem eforturi pentru a proteja website-ul serviciile şi utilizatorii noştri impotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate a informaţiilor pe care le deţinem.

Am pus la punct proceduri fizice, administrative și tehnice adecvate, care sunt concepute in mod rezonabil pentru a proteja și asigura informatiile colectate online. Procedurile de sigurantă utilizate in timpul colectării, transmisiei și stocării informatiilor de identificare personală includ criptarea datelor, firewall-uri, utilizarea datelor și limitările accesului și controlul accesului fizic. Cu toate acestea, in ciuda eforturilor noastre diligente, nici o metodă comercială de transfer de informatii prin Internet sau de stocare electronică a datelor nu este garantată 100% și nu putem garanta astfel de securitate absolută.

Pentru a oferi servicii noastre folosim servicii oferite terte părti.  Acestea includ:

  • Analiza si monitorizare trafic

Aplicațiile sunt folosite pentru monitorizarea și analiza comportamentului utilizatorului utilizatorilor pe site. Informatia este folosită pentru imbunătăţirea serviciilor. Aceste servicii nu au acces la numele dumneavoastră sau alte informatii personale. in acest scop folosim: Google Analytics.

  • Aplicații de newsletter

Pentru utilizatorii care au optat pentru primirea de informări de tip newsletter folosim servicii dedicate de newsletter. in acest scop folosim:

Serviciul MailChimp. Pentru informatii suplimentare puteti consulta și Politica de confidentialitate a MailChimp.com http://mailchimp.com/legal/privacy/

Serviciul SendGrid. Pentru informatii suplimentare puteti consulta și Politica de confidentialitate: https://sendgrid.com/policies/tos/

În oferirea serviciilor vom include legături web către site-uri terte. Aceste site-uri au propriile politice de confidentialitate. Pentru că site-urile către care facem legături nu sunt in controlul nostru, astfel că vă recomandam să cititi termenii și politicile de confidentialitate ale acestora in momentul accesării.

REȚINEREA DATELOR

Nu vom reține informatiile dvs. mai mult timp decât este necesar in scopuri de afaceri sau conform cerintelor legale. Cu toate acestea, vă rugăm să tineti cont vă putem retine unele informatii după ce v-ati inchis Contul pe care il aveti la noi, de exemplu dacă este necesar să procedăm astfel pentru a ne respecta obligatiile, cum ar fi retinerea informatiilor in scopuri fiscale și de contabilitate.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

Dacă doriti să obtineti o copie a informatiilor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs., vă rugăm să ne contactati la adresa de mai jos. inainte de a răspunde la solicitarea dvs., vă putem solicita să vă verificati identitatea și să furnizati detalii suplimentare despre solicitarea dvs. Vom incerca să vă răspundem cat mai curand posibil și, in orice caz, in orice termene impuse de lege.

Vă puteti opune prelucrării informatiilor dvs. cu caracter personal in conditiile prevăzute de lege. in ceea ce privește activitătile de prelucrare pentru marketing direct, vă puteti opune acestei prelucrări in orice moment, in mod gratuit și fără justificare.

Ultima actualizare: 23 mai 2020

 

Această Policită de Confidențialitate are drept model politica Fundației Comunitare Galați.